Efter en hurtig opsætning, er du hurtig kørende med at få printet labels ud, så du hurtigt kan få sendt pakkerne til dine kunder ved hjælp af kun et klik!

Selve opsætningen kræver fire slags oplysninger, nemlig brugernavn, adgangskode, kunde-ID og kontakt-ID. Brugernavn og adgangskode er de samme informationer som når du logger ind på din GLS-konto. Kunde-ID skulle meget gerne være det samme som dit brugernavn. Kontakt-ID finder du inde på din GLS-konto under Administration -> Default værdier. Under Afsender nr. står der to koder. Den ene er dit brugernavn og det andet er dit kontakt-ID, som er dét du skal bruge i det sidste felt.


Her skal man gå ind på ens GLS konto og finde disse oplysninger svarende til felterne ovenover. Derefter indtask oplysningerne i felterne, hak Aktiveret-feltet af, og til sidst tryk på Gem.


Som standard er Tilbageafsenders informationer ens egen adresse, men hvis man har en anden adresse man gerne vil bruge, kan man ændre disse oplysninger her.

Ordresiden:

På hver enkel ordreside vil man blive mødt med denne metabox ude i højre side, som regel øverest.


Download pakkelabel:
Tryk på denne knap for at downloade pakkelablen. Vælg først om pakkelablen skal indholde alle produkterne, hvor deres vægt bliver lagt sammen, eller om der skal downloades en pakkelabel for hvert produkt med hvert deres vægt. Denne funktion bruger én transaktion.


Download returlabel:
Tryk på denne knap for at downloade returlablen. Vælg først om returlablen skal indholde alle produkterne, hvor deres vægt bliver lagt sammen, eller om der skal downloades en returlabel for hvert produkt med hvert deres vægt. Denne funktion bruger én transaktion.